pollex.hr

metodika u nastavi klasičnih jezika

Govoriti u zagonetkama

dana 26 kolovoza, 2022

šŸ™šŸŒ»

https://www.vaticanobservatory.org/sacred-space-astronomy/across-the-universe-story-telling/?s=09


3 responses to “Govoriti u zagonetkama

  1. rezonanca kaže:

    Dok sam bio dijete, čitao sam samo knjige zasnovane na činjenicama, ali onda sam otkrio, da se preko ZF može otkriti puno viÅ”e toga, nego preko bilo koje kompilacije “istina”.
    NaÅ”e filozofije, naÅ”e ideologije, naÅ”e religije, postoje unutar živog konteksta: videći ideju unutar priče možemo promotriti kako ona funkcionira u naÅ”im životima. Pogotovo ako se radnja događa u nekom davnom vremenu u nekoj dalekoj dalekoj galaksiji, možemo se osloboditi onih predrasuda koje nam ne dopuÅ”taju da vidimo vlastiti život kakav stvarno je.
    A priča se sjećamo, Å”to se ne može reći za gomilu činjenica koje nastojimo popamtiti.
    Nikakvo čudo da je Isus govorio u parabolama!

  2. rezonanca kaže:

    Iako postoji fundamentalna razlika između priče i stvarnosti.
    Stvarnost je ono Å”to jest, priča je ono kako je mi svhaćamo.
    Priča je umjetnost, stvarnost je mesija.
    A znanost je, u najbolju ruku, priča zasnovana na činjenicama.

  3. rezonanca kaže:

    ZnanoŔću se bavim, jer mi stvara izuzetnu radost slijediti divnu priču koju je Stvoritelj utkao u Svemir.
    Mi stvaramo svoje priče, imitirajući onoga koji je stvorio sve. A imitiramo ga i dok čitamo tuđe priče, jer i on sigurno uživa u stvaranjima svojih stvorenja.
    šŸ™‚

Komentiraj